Search
Close this search box.
آیا زیر ساخت های کانادا مناسب ورود میلیون‌ها مهاجر است؟ | سوگیموتو ویزا

آیا زیر ساخت های کانادا مناسب ورود میلیون‌ها مهاجر است؟

فهرست مطالب

جمعیت کانادا به تازگی از مرز ۳۹ میلیون نفر گذشته و این آمار روبه افزایش است. طبق نظر تعداد زیادی از کارشناسان، با افزایش جمعیت کانادا در سال۲۰۴۳ به ۴۷/۸ میلیون نفر، بسیاری از شهرهای کانادا با بحران مواجه خواهند شد.

برای مثال اتاوا درماه نوامبر اعلام کرده که قصد دارد هر سال نیم میلیون مهاجر وارد کند! با این شرایط جمعیت به‌سرعت رشد کرده و زیرساخت‌های دولتی و خصوصی کانادا در تلاش هستند تا آمادگی لازم را داشته باشند.

تعدادی از مردم کانادا معتقد هستند که جاده‌ها، اتوبوس‌ها، متروها و بیمارستان‌ها بیش‌از حد شلوغ شده و کانادا دیگر در مورد انجام سریع کارها شهرت ندارد.

طبق پیش‌بینی‌های اداره‌ی آمار کانادا، رشد جمعیت در سراسر کشور پخش شده به‌طوری که حتی جزیره‌ی پرنس‌ادوارد هم شاهد افزایش جمعیت به بیش از یک‌چهارم جمعیت فعلی خود خواهد بود.اما در عین حال احتمالاً نیوفاندلند و لابرادور با کاهش جعیت روبه رو خواهند شد.

فدراسیون شهرداری‌های کانادا تخمین میزند که ۶۰ درصد از زیرساخت‌های کانادا توسط خود شهرداری‌ها ساخته و نگهداری می شود.

دولت فدرال دارای یک بخش کامل است که به هزینه‌های زیرساخت اختصاص داده شده  و ارزیابی تمام زیرساخت‌های کانادا را با هدف اطمینان از حفظ و توسعه‌ی زیرساخت‌ها با نزدیک شدن به سال ۲۰۵۰ آغاز کرده است.

زیر ساخت های کانادا

بررسی وضعیت مسکن

بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۸، ۱۸۰ میلیارد دلار برای پروژه‌های زیربنایی مختلف هزینه خواهد شد که این پروژه‌ها محدوده‌ی عظیمی را در بر می گیرند. امادر دسترس بودن و قیمت مسکن بزرگ‌ترین مشکل در بسیاری از نقاط کشور است.
اعداد وارقام بازار مسکن سر سام آور شده به عنوان مثال در منطقه‌ی تورنتو، خانه‌ی مناسب برای یک خانواده به‌طور متوسط ​​۱/۲ میلیون دلار به فروش میرسد و در ونکوور، این نرخ در حدود ۱/۷ میلیون دلار است!

بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱، منطقه‌ی هالیفاکس تقریباً ۴۰ هزار نفر رشد جمعیت داشته که افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت مسکن را به دنبال داشته است.

همچنین افزایش جمعیت کانادا تعدادی چالش دیگر را به معادله‌ی زیرساخت‌ها اضافه میکند.

طبق آمار، تا سال ۲۰۴۳، بیش‌تراز یک پنجم جمعیت کانادا در سن بازنشستگی قرار می گیرند و تا سال ۲۰۶۸، به‌طور کامل یک چهارم از جمعیت به سن ۶۵ سال می رسند.این امر باعث تقاضا و نیاز بیشتر به سیستم پزشکی خواهد شد، چرا که با طولانی تر شدن عمر شرایط بهداشتی و سلامت افراد بیشتر مورد نیاز و توجه بوده و در نتیجه مدیریت دقیق وزیرساخت های اصولی برای آمادگی لازم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *