Search
Close this search box.

بررسی اکانت بانکی در کانادا

فهرست مطالب

در بدو ورود به کانادا، افتتاح حساب بانکی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما قوانین بانکی در کانادا احتمالاً با قوانین بانکی در کشور شما کاملاً متفاوت است.

در اینجا انتخاب ها متفاوت و ممکن است کمی پیچیده به نظر برسند. کدام نوع حساب مناسب نیازهای شما است؟ به چه نوع حساب های بانکی در کانادا نیاز دارید؟ در این مقاله سعی می‌کنیم شما را راهنمایی کنیم:

1- آشنایی با انواع حساب بانکی در کانادا:

سه نوع حساب  بانکی در کانادا استفاده می شود: حساب چک، حساب پس‌انداز و کارت اعتباری.

برای باز کردن این حساب‌ها، ابتدا باید فرم‌های اولیه‌ی شناسایی را برای تأیید نام قانونی و همچنین آدرس کانادایی و شماره تلفن خود ارائه دهید تا پروفایل حساب خود را تکمیل کنید.

ارائه‌ی مدارک شناسایی رسمی دولتی، مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی صادر شده توسط دولت و برای موارد خاصی نیز ممکن است نیاز به ارائه‌ی مدارک ورود، مجوز تحصیل یا مجوز کار لازم است.

در اینجا دو مرحله برای شروع افتتاح حساب بانکی وجود دارد:

مرحله‌ی ۱ : آگاهی از تفاوت بین حساب چک و پس‌انداز و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در کانادا

در کانادا دو نوع حساب سپرده شخصی وجوددارد: حساب چک و  حساب پس‌انداز.

حساب چک

حسابی است که برای تراکنش‌های منظم و روزانه استفاده میشود. این شامل خرید مواد غذایی، پرداخت قبوض، اجاره و همچنین تراکنش‌های واریز خودکار می‌شود، مانند واریز مستقیم حقوق توسط کارفرما به حساب شما.

 حساب شما میتواند از طریق یک کارت نقدی برای برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز(ATM) یا شعب بانک‌ها قابل دسترسی باشد و میتوان از آن برای خرید در فروشگاه‌ها و از طریق خرید آنلاین استفاده کرد.

حساب‌های چک معمولاً بهره‌ای نمیدهند. آن‌هاممکن است شامل یک کارمزد ماهانه به‌همراه کارمزد تراکنش‌هایی مانند برداشت، چک،پرداخت قبوض و خرید باشند.

به‌دنبال یک حساب چک باشید که شامل تعداد مناسبی از تراکنش‌های ماهانه است که فکر میکنید به آن نیاز دارید. حتی بهتر از آن،برخی از حساب‌های چک را خواهید یافت که با تراکنش‌های نامحدود همراه هستند. اگر فکر میکنید ممکن است تراکنش‌های زیادی داشته باشید، حساب چک نامحدود TD گزینه‌ی عالی است.

حساب پس‌انداز

برای کنار گذاشتن پولی که فوراً به آن نیاز ندارید استفاده میشود. به‌عنوان مثال، ممکن است بخواهید برای تحصیل، خریدخانه، پرداخت هزینه‌ی تعطیلات یا عروسی، و زمانی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ میدهد،پس‌انداز کنید.

برخلاف حساب‌های چک، حساب‌های پس‌انداز به شما سود پرداخت میکنند،بنابراین فقط برای روز مبادا یا یک اتفاق خاص، عاقلانه از آن‌ها برداشت کنید.

با توجه به اینکه پولی که در این حساب باقی میگذارید سود خواهد داشت، این پول اضافی است که در حساب شما رشد میکند تا به شماکمک کند برای اهداف آینده خود پس‌انداز کنید.

برای دست‌یابی به اهداف پس‌انداز خود میتوانیدیکی از سه حساب پس‌انداز TD را انتخاب کنید:

  • حساب پس‌انداز روزانه  TD
  • حساب پس‌انداز TD ePremium
  • حساب پس‌انداز با بهره‌ی بالا TD

2- اقدام برای کارت اعتباری کانادا

کارت اعتباری کارتی است که میتوان از آن برای خرید، پرداخت قبوض یا بسته به نوع کارت، برای برداشت وجه نقد استفاده کرد.

ساده‌ترین راه برای فکر کردن به کارت اعتباری، نوعی وام کوتاه‌مدت است. هنگامی که یک حساب کارت اعتباری باز می‌کنید، شرکت کارت اعتباری شما یک محدودیت اعتباری مشخص به شما میدهد.

 بر اساس این محدودیت، کارت اعتباری شما به شما امکان میدهد وجوهی را برای خرید وام بگیرید و بعداً آن را پرداخت کنید.

دریافت کارت اعتباری کانادا مزایای زیادی دارد. داشتن اعتبار خوب در کانادا مهم است زیرا ممکن است هنگام درخواست وام مسکن، وام، یا اجاره‌ی خانه یا آپارتمان به شما کمک کند.

 یک راه خوب برای ایجاداعتبار، درخواست کارت اعتباری است. استفاده منظم از کارت اعتباری و پرداخت هرماه آن میتواند به ایجاد سابقه‌ی اعتباری شما کمک کند. داشتن کارت اعتباری همچنین خرید را برای شما آسان میکند و در برخی موارد، بابت آنچه خرج می‌کنید، پاداش دریافت می‌کنید.

اگر به‌دنبال اولین کارت اعتباری کانادایی خود هستید، مهم است که بدانید کارت‌های مختلف چگونه کار میکنند و چگونه از آن‌هابه‌نفع خود استفاده کنید.

به‌طور کلیTD طیف گسترده‌ای از کارت‌های اعتباری را بامزایای مختلف و جوایز هیجان انگیز ارائه میکند.

انتخاب بانک در کانادا

بسته بانکی TD New to Canada بسته‌ی خوش‌آمدگویی و فرصتی عالی برای شروع است. این بسته‌ پس‌انداز و مزایایی را در حساب های چک، حساب‌های پس‌انداز و همچنین انتقال پول بین‌المللی ارائه میدهد. همه‌چیز در این بسته مشخصا با در نظر گرفتن نیازهای تازه واردان ایجاد شده است.

پس از ورود به کانادا و برای شروع، به‌سادگی یک قرار ملاقات با یکی از همکاران افتتاح حساب بانکی شخصیTD را رزرو کنید. آن‌ها به شما در رفع نیازهای بانکی کانادا کمک خواهند کرد و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهندداد.

چرا TD

درواقعTD بیش از ۱۵۰ سال سابقه‌یپرافتخار ارائه‌ی راه حل‌های مالی به کانادایی‌ها را دارد. همچنین با یک قرن تجربه به تازه‌واردان کمک می­­ کند تا در چالش‌های سیستم بانکی کانادا موفق عمل کنند. با بیش از هزار شعبه و شهرت عالی در خدمات مالی، TD به یکی ازبزرگ‌ترین و قابل اعتمادترین بانک‌ها در کانادا تبدیل شده است که اکنون به ۱۶ میلیون کانادایی خدمات ارائه میدهد.

آماده‌ی افتتاح حساب بانکی هستید؟

میتوانید فوراً و به‌صورت آنلاین وقت ملاقاتی با یکی از همکاران افتتاح حساب شخصیTD در مورد بسته‌ی بانکیTD New to Canada رزرو کنید.

سلب مسئولیت حقوقی: اطلاعات ارائه شده توسط گروه بانکTD و سایر منابع در این مقاله زمانی که در این سایت قرار میگیرد دقیق و قابل اعتماد است، اما نمیتوان همیشه دقیق یا کامل یا جاریبودن اطلاعات را تضمین کنیم.

 اطلاعات این مقاله فقط برای آگاه‌سازی تازه‌واردان است و به‌منظور ارائه‌ی مشاوره‌ی مالی، حقوقی، حسابداری یا مالیاتی نیست و نبایددر این زمینه به آن‌ها استناد کرد.

این اطلاعات نباید به‌عنوان درخواست خرید تلقی شود. محصولات و خدمات گروه TD Bank تنها در حوزه‌هایی ارائه می شوند که ممکن است به‌طور قانونی برای فروش ارائه شوند.

 کلیه‌ی محصولات و خدمات مشمول شرایط توافق‌نامه قابل اجرا می‌باشد. اطلاعات این مقاله بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقالات خدمات رایگان دولت کانادا برای تازه واردان و راهنمای قبل از ورود برای تازه واردان را نیز همین حالا مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *